Regulamin
Sklep internetowy Autoswiatla.pl sprzedaje swoje produkty za pośrednictwem strony internetowej występującej pod adresem www.autoswiatla.pl prowadzonym przez Auto Światła Grzegorz Gwizdała z siedzibą w Polsce, ul. Przeginia 407, 32-049, Przeginia, VAT 5130011921 tel. +48660934485, email: biuro@autoswiatla.pl
1. Wszystkie ceny w
podane na stronach Internetowy Sklep Auto Światła są cenami brutto i zawierają
podatek VAT. Dla wygody klientów instytucjonalnych mniejszą czcionką podane są
także ceny netto, bez podatku VAT.
2. Wszystkie nowe produkty nie posiadają wad i zostaną dostarczone bez
wad, zostały wprowadzone legalnie na rynek polski, ponadto objęte są gwarancją
oraz rękojmią; szczegółowy okres ochrony gwarancyjnej jest prezentowany w
opisie każdego produktu.
3. Na każdy zakupiony w Internetowy Sklep Auto Światła produkt(-y)
zostanie wystawiony dowód zakupu, w postaci paragonu lub faktury VAT (z
wyszczególnioną kwotą podatku VAT).
4. Zakupiony w Internetowy Sklepie Auto Światła produkt(-y) zostanie
wysłany do klienta w ciągu 1-3 dni roboczych, w przypadku produktów dostępnych
na zamówienie lub wymagających dodatkowej obsługi- termin wysyłki zostanie
uzgodniony z klientem.
5. Umieszczenie produktu(-ów) w koszyku nie zobowiązuje do zakupu.
6. Informacje zawarte na stronach internetowych Auto Światła nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu
Cywilnego. Klient składając zamówienie, składa ofertę zakupu produktu(-ów) na
warunkach podanych w opisie produktu(-ów).
7. Po potwierdzeniu przez Internetowy Sklep Aut Światła oferty
(potocznie: zamówienia) złożonej przez klienta, klient jest zobowiązany do
zapłaty ceny za zamówiony produkt(-y) oraz za koszty dostawy nie później niż w
terminie 5 dni roboczych od dnia potwierdzenia oferty (zawarcia umowy) przez Internetowy
Sklep Auto Światła, chyba że płatność ma nastąpić przy odbiorze (pot. przesyłka
pobraniowa, pobranie).
8. Umowa pomiędzy klientem a Internetowy Sklep Auto Światła dot. zakupu
produktu(-ów) ma charakter terminowy i trwa przez okres realizacji złożonego
zamówienia. Miejscem spełnienia świadczenia jest adres dostawy wskazany przez
klienta; jeśli został uzgodniony odbiór osobisty- miejscem spełnienia świadczenia
jest siedziba Internetowy Sklep Auto Światła.
9. Procedura reklamacji zakupionego w Internetowy Sklep Auto Światła
produktu(-ów):
· w przypadku wadliwego działania zakupionego produktu(-ów) - zalecamy jak najszybsze wypełnienie i wysłanie formularza lub bezpośredni kontakt na adres email autoswiatla@op.pl, telefonicznie lub listownie,
· po zgłoszeniu reklamacji z wykorzystaniem formularza reklamacyjnego RMA, reklamujący otrzyma potwierdzenie rejestracji reklamacji oraz wszelkie niezbędne informacje dot. dalszego procesu reklamacji,
· w przypadku wysyłki reklamowanego produktu(-ów) do Internetowy Sklep Auto Światła- produkt(-y) powinien posiadać oryginalne opakowanie lub opakowanie zastępcze, gwarantujące odpowiednią ochronę podczas transportu oraz powinien zostać wysłany wraz z kompletnym wyposażeniem (kable, sterowniki, dodatki itd.) z jakim został zakupiony,
· w przypadku gdy produkt(-y) jest objęty gwarancją producenta, obowiązują warunki opisane w karcie gwarancyjnej producenta- dołączonej do zakupionego produktu(-ów),
· w przypadku sprzedaży nie będącej sprzedażą
konsumencką wyłącza się przepisy dot. rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym.
10. Adresem dla reklamacji jest: Sklep Auto Światła, Kościuszki 40,
32-065 Krzeszowice, przy czym ze względów formalnych i organizacyjnych prosimy
o uprzednie wypełnienie i wysłanie formularza reklamacyjnego (patrz punkt 9).
11. Procedura odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni bez podania przyczyn i
zwrotu zakupionego w Internetowy Sklep Auto Światła towaru:
· kupujący ma prawo do odstąpienia od umowy i zwrotu towaru w ciągu 14 dni od dnia otrzymania rzeczy lub w przypadku usługi - od dnia zawarcia umowy,
· prawo do odstąpienia od umowy i zwrotu towaru posiadają wyłącznie konsumenci,
· zasady odstąpienia od zawartej umowy reguluje Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta,
· aby odstąpić od umowy kupujący powinien wysłać odpowiednie oświadczenie o odstąpieniu od umowy,
· prosimy o przesłanie wypełnionego i podpisanego formularza zwrotu towaru wraz ze zwracanym towarem; przesyłkę należy nadać na adres: Ąuto Światła, Krzeszowice ul. Kościuszki 40, 32-065 Krzeszowice,
· prosimy aby zwracany towar zawierał wszystkie elementy i wyposażenie z jakim został zakupiony,
· prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku umowy, jeśli przedmiotem jej świadczenia jest produkt(-y) dostarczony w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;,
· prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku umowy o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy,
· prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku umowy o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy,
· Internetowy Sklep Auto Światła nie ponosi kosztu odesłania towaru, koszt odesłania zwracanego towaru pokrywa kupujący,
· zwrot zapłaconej kwoty nastąpi w terminie 14
dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy z zastrzeżeniem Art.
32 ust. 3 ww. Ustawy.
12. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem
teleinformatycznym Internetowy Sklep Auto Światła:
· wymagane jest dowolne urządzenie, umożliwiające przeglądanie stron WWW z wykorzystaniem tzw. przeglądarki internetowej w najnowszej wersji, obsługującej standard HTML5 i język JavaScript oraz włączona jest obsługa plików "cookies",
· sugerowana minimalna rozdzielczość ekranu wynosi 640px x 480px, urządzenie i/lub przeglądarka powinny mieć możliwość powiększania i pomniejszania obrazu,
· posiadanie adresu poczty elektronicznej, z możliwością odbierania,
czytania, redagowania i wysyłania wiadomości.
13. Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu
rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem
Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Krakowie.
Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów
znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce
"Konsumenci" i dalej: "Rozstrzyganie sporów konsumenckich".
14. Wszelkie inne zagadnienia nie ujęte w niniejszym regulaminie będą
rozpatrywane z zastosowaniem obowiązujących przepisów prawa.